Deze site biedt beperkte ondersteuning voor uw browser. We raden u aan over te stappen op Edge, Chrome, Safari of Firefox.

GRATIS verzending in NL & BE
Altijd de nieuwste trends

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Om onze prijzen voor u zo laag mogelijk te houden, laat van Belle mode de producten rechtstreeks van de fabrikant of leverancier bij u leveren. De bezorging kan daarom iets langer duren dan u gewend bent. Het duurt ongeveer 1-2 werkdagen voordat uw bestelling succesvol is verwerkt. De gemiddelde levertijd in Nederland bedraagt ca. 4-6 werkdagen.

 

De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?

In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de geschatte levertijd geleverd.

Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heeft u 3 dagen extra gewacht na de oorspronkelijke levertermijn en heeft u uw bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: info@vanbellemode.nl

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wanneer u bij van Belle mode bestelt, profiteert u altijd van gratis verzending .

 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Van Belle mode biedt altijd veilige betalingen aan. Wij gebruiken de meest voorkomende betalingsprovider in Nederland:

-        Paypal

-        iDEAL

-        Visa

-        MasterCard

-        American Express

 

Ik mis een aantal producten, hoe kan dit?

Sommige bestellingen worden vanwege gewichtsbeperkingen in afzonderlijke pakketten verzonden. Om de productkwaliteit te garanderen, kunnen de producten die u bestelt afkomstig zijn van verschillende leveranciers. Indien u meerdere producten tegelijk bij ons bestelt, kan het voorkomen dat de producten niet tegelijkertijd geleverd worden. Maakt u zich geen zorgen, uw bestelling is onderweg. De rest van de bestelling wordt doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.

 

Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang?

Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens de bezorging. Als klant kunt u er uiteraard niets aan doen. Neem in dit geval onmiddellijk contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@vanbellemode.nl  Het is noodzakelijk om foto's van de klacht te maken en deze aan uw e-mail toe te voegen.

Stuur het artikel nog niet terug zonder de foto's met ons te delen. Helaas kunnen wij geen passende oplossing voor u vinden. Onze klantenservice zal uw bericht zo snel mogelijk in behandeling nemen en samen met u zoeken naar de beste oplossing.

 

Dit gebeurt als u het verkeerde product hebt gekocht, het niet past of als u het artikel niet meer wilt hebben.

U dient eerst contact op te nemen met onze klantenservice info@vanbellemode.nl  Wij bekijken wat voor u de beste uitweg is. Als het ons niet lukt, betaalt u alleen de verzendkosten om het product naar ons terug te sturen.


Heeft u nog vragen?

E-mail: info@vanbellemode.nl

Of neem via hier contact op via het contact formulier

Bedrijfsinformatie:

Van Belle Mode is onderdeel van AMAEZE B.V.
KVK: 87009072
BTW-nummer: NL004340683B94

Adres: Korfmakersstraat 7D te Leeuwarden

E-mailadres: info@vanbellemode.nl

Telefoonnummer: 0627112709

KVK: 87009072

 

Openingstijden:

Maandag - vrijdag: 08:00 - 18:00 uur

Zaterdag & zondag: 10:00 - 16:00 uur

We proberen uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden. We proberen uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.